•   Kauno g. 16
  •   +37065219404

Mitybos planas

Sveika mityba apibrėžiama kaip toks maitinimasis, kurio metu organizmas yra aprūpinamas visomis jam reikalingomis medžiagomis bei energija, išlaikant pagal žmogaus sudėjimą normalų svorį. Taisyklinga mityba įgauna vis daugiau reikšmės šiandien, kai intensyviai dirbantys žmonės kartais per dieną suspėja tik užkąsti porą kartų visai nesubalansuoto ar net nesveiko maisto. Subalansuota mityba tai tokia, kai laikomasi pagrindinių sveikos mitybos principų ir taisyklių.

Sveikos mitybos principai yra trys:

  • saikingumas – kai visos maistinės medžiagos vartojamos saikingai
  • balansas – kai suvartojamų baltymų, angliavandenių, mineralų ir kitų medžiagų santykis yra tinkamas
  • įvairovė – kai vartojama kuo didesnė įvairovė maistinių medžiagų

Kiekvienas šių principų varijuoja priklausomai nuo žmogaus KMI ir nuo to, ko jis siekia sudarydamas savo individualų sveikos mitybos planą. Tarkime, norėdamas numesti didelį antsvorį, asmuo dar saikingiau vartos angliavandenius bei druską, o siekiantys priaugti raumenų masės, jų vartoti galės šiek tiek daugiau.

Šie principai neatsiejami ir nuo pagrindinių sveikos mitybos taisyklių:

  • Būtina maitintis kuo įvairesniu maistu, kad organizme nekiltų jam būtinų medžiagų deficitas
  • Reikia stengtis išlaikyti normalų žmogaus kūno svorį – žmogaus KMI turi būti normalus. Viršijant KMI normas rizikuojama dėl nutukimo susirgti kraujagyslių, širdies ligomis ir t.t.
  • Reikia rinktis tokį maistą, kuriame būtų kuo mažiau sočiųjų riebalų bei cholesterolio. Cholesterolio kiekio padidėjimas kraujyje sukelia rimtų širdies sutrikimų.
  • Būtina valgyti kuo daugiau šviežių daržovių, vaisių, grūdų, ankštinių, uogų produktų.
  • Reikėtų vengti piktnaudžiauti cukraus pilnais gaminiais, saldumynais.
  • Taip pat būtina apriboti druskos kiekį. Tai ne tik padės greičiau sulieknėti, bet ir normalizuos kraujospūdį.
  • Kaip ir visi kiti žalingi įpročiai, reguliariai vartojamas alkoholis kenkia – o labiausiai smegenims, širdžiai, kepenims.

Zizas.lt siūlo individualaus mitybos plano sudarymo paslaugas visiems, norintiems sulieknėti, numesti nereikalingą svorį ar kartu sportuojant užsiauginti raumenų masę bei sutvirtinti kūną.

Mitybos planas – tai individualiai žmogui sudaromas tvarkaraštis, kuriame detaliai pateikiamas visos savaitės meniu su tiksliais maistinių medžiagų kiekiais, nustatytu užkandžiavimų laiku ir kita informacija.

Mitybos plano sudarymas atliekamas atsižvelgiant į žmogaus individualius poreikius, fizinius parametrus, alergijas, sveikatos sutrikimus ir t.t. Taip užtikrinama, kad asmeninis mitybos planas garantuotų maksimalų efektą lieknėjant ar formuojant raumenis.

Vieno stebuklingo dietos plano nėra – kiekvienas žmogus yra unikalus savo fiziologinėmis savybėmis – vieni gali džiaugtis greitu metabolizmu, kiti- ne, vieni turi tam tikrą alergiją arba netoleruoja kokio nors produkto – kiti gali valgyti viską iš eilės. Tad ir mitybos planas turi būti sudaromas atsižvelgiant į kiekvieno asmens organizmą. Net ir žmogaus darbo pobūdis labai daug lemia sudarant jam individualų mitybos planą – juk dirbant aktyvesnį fizinį darbą kūnas daug greičiau sunaudos kartu su maistu gautą energiją.

Zizas.lt galėsite pasirinkti iš 4 mitybos planų:

  • Mitybos planas sportuojant. Šis planas sudaromas intensyviai sportuojantiems žmonėms, norintiems po treniruočių efektyviai atgauti jėgas. Sukuriame dietą, kuri aprūpins visomis organizmui būtinomis maistingomis medžiagomis.
  • Mitybos planas masei. Šį planą rekomenduojame tiems, kurie nori užsiauginti puikią raumenų masę ir susiformuoti savo svajonių raumenis.
  • Mitybos planas metant svorį. Tai geriausias sprendimas žmonėms, besiskundžiantiems antsvoriu – ši programa padės efektyviai numesti nereikalingus kilogramus
  • Mitybos planas lieknėjimui. Šią mitybos programą sudarome moterims ir vyrams, norintiems optimaliai padailinti savo figūrą. Tai patrauklus pasirinkimas prieš vasaros sezoną ar norint sulieknėti prieš svarbią progą.

Kiekviena mitybos programa gali būti koreguojama – priklausomai nuo matomų rezultatų galime papildyti kliento dienos racioną ar jį sumažinti. Visos programos metu stebime, kaip kinta kliento rezultatai, taip pat suteikiame jam konsultacijas ir net morališkai palaikome sunkiu metu.

Kataloge nurodytos kainos galioja 4 savaičių trukmės planui – praėjus šiam laikotarpiui, klientui siūlome galimybę prasitęsti pageidaujamą planą ir toliau siekti dar aukštesnių rezultatų!

Prašome palaukti...