•   Kauno g. 16
  •   +37065219404

Mitybos planas metant svorį

Tiems, kurie siekia numesti 20 ir daugiau kilogramų svorio, visuomet aktualus klausimas, „ką valgyti metant svorį?“.

Mitybos planas metant svorį sudaromas atsižvelgiant į daug veiksnių – žmogaus antsvorį, ūgį, sudėjimą, medžiagų apykaitą, darbo pobūdį, atliekamus fizinius pratimus, alergijas ir t.t. Tai padeda žmogui atlikti individualaus mitybos plano sudarymą, kuris padėtų efektyviai ir tolygiai numesti net ir didelius kiekius svorio, tuo pat metu nenuvarginant savo organizmo, palaikant subalansuotą maitinimąsi ir sėkmingai sportuojant. Žinoma, kad nemažą antsvorį turintiems žmonėms riebalų deginimui reikės skirti daugiau pastangų – atsisakyti visų gardžiųjų maisto produktų, nepatenkančių į sudarytą mitybos programą.

Mitybos planas metant svorį nuo kitų planų ir mitybos programų skiriasi tuo, jog taip formuojami nauji įpročiai, skirti svorio metimui, sumažinant suvartojamų angliavandenių kiekį. Žinoma, kad gerai subalansuota mitybos programa – tai nėra griežta ir neracionali dieta. Antsvorį turinčiam asmeniui sudaromas individualus mitybos planas įtraukia visą spektrą būtinų žmogaus organizmui maisto produktų – nepamirštant baltymų, riebalų, angliavandenių, mineralų – tiesiog jų kiekiai porcijose yra sumažinami tik tiek, kiek yra būtina žmogaus organizmui, o ne kiek paprastai norėtųsi.

Kaip atrodo mityba metant svorį?

Kaip jau minėjome, jeigu turite nemažą antsvorį, Jūsų mityba pirmiausiai išsiskirs apribotu angliavandenių kiekiu. Tai reiškia, kad vartosite daug mažiau kruopų, miltinių gaminių, bulvių bei kitų angliavandenių, kurie pasižymi didesniu glikeminiu indeksu. Kuo didesnis maisto glikeminis indeksas, tuo greičiau organizme jis pakelia gliukozės kiekį kraujyje, išskiria daugiau insulino ir skatina riebalų skilimo procesus, dėl kurių ir kaupiasi antsvoris. Štai mažo glikeminio indekso angliavandeniai (daugelis daržovių, ankštiniai, jogurtas) – suteikia ilgesnį sotumo jausmą, nes išsiskyrę riebalai tampa lėtai išsiskiriančia energija, kurią per tą pačią dieną ir išnaudojame.

Nusprendus mesti svorį ir susidarius mitybos planą, reikia griežtai paisyti ir valgymo meto – jeigu masės auginimo planas numato dažnus valgymus aplink treniruotes, tai metant antsvorį labai svarbu ryte, prieš ir po treniruočių visiškai nevartoti angliavandenių – tik baltymų ir riebalų prisotintą maistą. Tokiu būdu treniruotėms ir kasdienei veiklai energiją organizmas naudos ne iš suvalgomo maisto, o iš kūno atsargose laikomų riebalų.

Šio plano sudarymas rekomenduojamas visoms moterims, merginoms ar vyrams, kuriems nebepadeda jokios dietos ar sporto programos. Norint efektyviai ir greitai numesti nereikalingą svorį, o svarbiausia – siekiant, kad jis negrįžtų jau po kelių mėnesių, būtina asmeninį mitybos planą paversti savo gyvenimo būdu. Trumpalaikis nustatyto plano laikymasis – tai tik trumpalaikių rezultatų garantija. Žmogaus kūnas jautrus pokyčiams, todėl nustoję laikytis plano kaip mat pamatysite grįžtančius kilogramus.

Zizas.lt siūlo individualų mitybos planą metant svorį kiekvienam, kuris skundžiasi antsvoriu. Plano kaina nurodyta 4 savaitėms, o norint pasiekti maksimalių rezultatų, praėjus šiam laikotarpiui kviečiame planą pasitęsti. Gavę apmokėjimą už Jūsų pasirinktą planą, atsiųsime Jums klausimyną, kurio atsakymus mums atsiųsite su savo nuotrauka – taip geriausiai nustatysime, kokia Jūsų situacija, ir sudarysime jai geriausiai tinkantį planą.

Mūsų siūlomi mitybos planai svoriui mesti:

  • Mitybos planas metant svorį moterims
  • Mitybos planas gerai formai vyrams
  • Mitybos planas riebalų deginimui vyrams

Kodėl Zizas.lt?

Mes esame sveikos mitybos, sporto ir sveiko gyvenimo būdo profesionalai. Jau ne vienerius metus kartu su savo klientais dirbame tam, kad padėtume jiems pasiekti išsvajotą figūrą, pradėti sveiką gyvenseną ir džiaugtis gyvenimu. Mylime savo darbą – o geriausias atlygis už jį – tai patenkinti klientai, ir džiuginantys jų pasiekti rezultatai.

Mūsų darbas su klientais neapsiriboja vien mitybos plano sudarymu. Žinome, kaip sudėtinga susiimti ir ryžtingai siekti didelių tikslų, todėl visados patariame savo klientams „silpnumo“ akimirkomis, juos motyvuojame, skatiname tobulėti ir kaip įmanoma palengviname kelią, vedantį lyg tikslo – puikios figūros ir sveikatos. Jūsų užsibrėžtas tikslas – tai ir mūsų tikslas. Pasiekime jį drauge.

Prašome palaukti...