•   Kauno g. 16
  •   +37065219404

Ką valgyti sportuojant?

Ką valgyti sportuojant?

Dažniausiai visi pradeda sportuoti nes nori padailinti savo kūno linijas ir dažnai žmonės pamiršta, kad tam, kad pasiekti norimų rezultatų neužtenka tik sporto. Sportas visada kartu žingsniuoja viena koja su mityba... Kai mes pradedam sportuoti, mes daugiau išnaudojame savo energijos, mums skauda raumenis, mes mažiau jeigu turim dienos bėgyje, bet taip dažniausiai būna tik tada kai nėra suderintas maistas su sportu.

Tam, kad jausti energingam, žvalesniam, tam, kad pasiekti rezultatu, mes turim suprasti, kad reikia režimo, disciplinos ir be abejo kokybiško maisto.

Deja neegzistuoja vieno mitybos plano kuris tiktu visiems, tačiau žinant pagrindus visada galima sudėlioti mityba pačiam.

Tai gi pradėkim nuo to, kad jūsų racione būtinai turi būti baltymai, angliavandeniai ir gerieji riebalai.

Ir šitoje vietoje dažnai iškyla klausimas kas gi tie baltymai, angliavandeniai ir gerieji riebalai.

Tai gi trumpai apie tai.

• Baltymai, padės jūsų atsistatymui. Geriausi baltymai kurie tinka sportuojant: vištiena, kalakutiena, jautiena, žvėriena, antiena, žuvis, kiaušinio baltymas, graikiškas jogurtas, varškė.
• Angliavandeniai- tai jūsų energijos šaltinis. Geriausi angliavandeniai kurie tinka sportuojant: ryžiai, grikiai, avižos, saldi bulvė, kvinoja, bolivinė balanda, perlinės kruopos, avinžirniai, pilno grūdo makaronai, pilno grūdo gaminiai, vaisiai.
• Gerieji riebalai reikalingi jūsų hormonų pusiausvyrai. Geriausi riebalai kurie tinka sportuojant: visi riešutai, avokadas, visi aliejai, sėklos, kiaušinio triniai, 100% riešutų sviestas.

Taip pat nepamirškim skaidulų kurias gausit iš daržovių. Daržovių pasirinkimas didžiulis, tad nestatykit savęs į rėmus.

Metant svorį siūlau angliavandenius valgyti maždaug iki 17-18valandos, o po 18 valandos pasirinkti tik baltyminį maistą su gerais riebalais.

Geriausia jeigu derinsit angliavandenius su baltymais ir baltymus su riebalais. Jeigu maišysit geruosius riebalus su angliavandeniais, tai šiek tiek apsunkinsit virškinimą.

Kaip matot pasirinkimas produktų tikrai didėlis, reikia tik fantazijos. O jeigu fantazijos pritrūksta siūlau pažiūrėti mano receptus facebooke: https://www.facebook.com/zizasanastasija/  arba youtube kanale: https://www.youtube.com/channel/UC0LR-rnNDwuWyh2IvsL08vg

Palikti komentarą

* Vardas:
* El.paštas: (nepublikuota)
   Web puslapis: (Pavyzdys http://)
* Komentaras:
Įrašykite kodą
Prašome palaukti...