•   Kauno g. 16
  •   +37065219404

Sporto programos masei

Raumenų masės auginimas gali būti lengvai pasiekiamas arba atvirkščiai, daug pastangų reikalaujantis tikslas. Lygiai kaip ne visiems vienodai lengvai krenta svoris deginant riebalus, taip ir raumenų masės auginimas priklauso nuo kiekvieno žmogaus kūno sudėjimo, hormonų veiklos, medžiagų apykaitos ir sporto režimo.

Sporto programa masei auginti yra vis populiarėjantis pasirinkimas nežinantiems, kaip priaugti svorio ir masės, kurią vėliau būtų galima formuoti į dailius raumenis. Šios programos sudarymas yra nesudėtingas, tačiau kaip ir kiekvienas individualus sporto ar mitybos planas, taip ir sporto programa masei reikalauja atkreipti dėmesį į svarbius faktorius – žmogaus lytį, svorį, ūgį, maitinimosi įpročius, darbo pobūdį, tam tikras ligas ir t.t. Visa tai padės atrinkti svarbiausius pratimus, kuriuos atliekant nereikės jaudintis, kaip priaugti svorio, tinkamo raumenims formuoti. Ignoruojant minėtus faktorius, tam tikri pratimai gali tiesiog netikti pagal žmogaus fiziologinius požymius ir, savaime suprantama, neatnešti norimų rezultatų.

  • Nusistovėjusi klaidinga nuomonė, jog susidomėjimas masei auginti kyla tik tarp vyrų. Norime pabrėžti, jog pastaruosius kelis metus fitneso pasaulyje tarp moterų tapo itin populiaru auginti sveiką ir liesą raumenų masę ant apatinės kūno dalies – šlaunų bei sėdmenų. Tai tapo nauju grožio etalonu, o siekiant natūraliais būdais pasididinti šias kūno vietas, be abejo, būtinos mitybos bei sporto programos masei.
  • Svarbu pabrėžti, kad vien sportuojant masės neužauginsi. Net ir kasdien atliekamas maksimalus specialių pratimų skaičius nepadės pasiekti norimų rezultatų, jeigu kartu nebus laikomasi ir specialios, masės auginimui skirtos mitybos. Todėl kiekvienam, svajojančiam apie didelius ir puikius raumenis visados stipriai rekomenduojame ir individualaus mitybos plano sudarymą.
  • Sporto programos masės auginimui yra paremtos svorių kilnojimu, didelio krūvio pratimais. Tačiau svarbu prisiminti, jog siekiant užsiauginti raumenų masę, negalima skubėti – reikia turėti kantrybės ir ištvermės. Ši programa numato sunkias treniruotes, kadangi tik sunkūs svoriai skatina raumenis stiprėti ir prisitaikyti prie vis didesnių krūvių. Po sunkių kilnojimu raumenys pavargsta, todėl kitą dieną būtina skirti laiko jiems atsistatyti.
  • Auginant kūno masę neišvengiama ir didelių klaidų, dėl kurių masė tiesiog neauga ir nematote jokių rezultatų. Dažniausiai tai būna mitybos klaidos – kai nesuvartojama pakankamai baltymų- arba sporto režimo klaidos – kai atliekama per daug kardio pratimų. Kardio padeda deginti kalorijas, o juk masės auginimas paremtas didesniu kalorijų suvartojimu negu kad jų sudeginama.

Zizas.lt – jau ne vienerius metus specializuojasi kaip aktyvaus ir sveiko gyvenimo būdo ekspertai. Mūsų sporto planų sudarymas yra paremtas atidumu detalėms ir kliento norams. Net ir smulkiausio kūno sudėjimo vyras gali pasiekti labai aukštų rezultatų ir užsiauginti puikią kūno masę, jeigu sportuojant įdės daug valios pastangų ir sąžiningai laikysis jam sudaryto plano. Mes esame orientuoti į maksimaliausius rezultatus, o kiekvieno kliento pasiryžimas – tai mūsų motyvacija. Sudarę individualią sporto programą visuomet palaikome ryšį su klientu, kas savaitę stebime jo kūno pokyčius, o jei būtina, koreguojame planą ir pridedame naujų pratimų, kurie prisidėtų prie geresnių rezultatų. Mūsų siūlomų sporto programų kaina įtraukia ne tik plano sudarymą, bet nuolatines konsultacijas, nuoširdžius mūsų komandos patarimus ir palaikymą siekiant savo tikslo.

Mūsų siūlomos sporto programos masei:

  • Masės auginimo sporto programa vyrams namų sąlygomis
  • Masės auginimo sporto programa vyrams sporto salėje.

Pagal poreikius taip pat siūlome masės auginimo programas moterims namuose ir sporto salėje– jeigu norėtumėte natūraliais būdais suteikti apimties sėdmenims ar šlaunims, susisiekite su mumis, ir sudarysime unikalią Jūsų asmeninę sporto programą liesai raumenų masei auginti.

Vyrams ir moterims, kurie daugiau laiko praleidžia namuose, sudarome ir namų sąlygoms pritaikytas programas – kūrybiškai žvelgdami į sportą, pasiūlome efektyvius pratimus, kurie atliekami baldų pagalba ar svarmenimis užtikrins optimalų masės auginimą namuose. Tai puikus variantas naujagimio tėvams, pririštiems prie namų ir neturintiems sąlygų lankytis sporto kube, tačiau norintiems palaikyti tvirtą figūrą.

Prašome palaukti...